fredag 27. mars 2009

Pakkekurs ønskes!

0011

Jeg og pakking hører ikke sammen. Jeg er verken kvalifisert eller sertifisert på dette området. Hver gang jeg har vært ute og reist tenker jeg at jeg skal bli flinkere. Egentlig ser jeg ikke helt hva jeg gjør feil. Jeg synes da virkelig at jeg har fornuftig mengde med klær, ett sett til hver dag...og litt ekstra..valgmuligheter må en da ha. To-tre par sko er da ikke mye heller...hmmmmmmmmmmz ;)

Jeg ender opp med godt over 20 kg på vei til en ferie..og kommer hjem med ...kremt..nærmere 40 kg. Kanskje det er fordi jeg har str 41 i sko og store klær.......det tar jo mer plass enn dem som bruker små størrelser, hehe. Neeeei ikke vet jeg. Men min kjære er pittelitt lei av å drasse på masse bagasje, forstå det den som kan. Dobbel hehe :)

Jeg innser kanskje poenget da, er det noen som kan ha meg på pakkekurs så hadde jeg blitt veldig glad :D

Denne kvelden skal vi reise til Levanger til min søster. Gleder meg veldig. Blir godt med helg etter ei heftig uke med kombinasjon av skole og mange nattevakter, puh :D

GOD HELG :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar