onsdag 24. juni 2009

St. Hansaften og rømmegrøt til pappa

562
Denne St. Hansaften har jeg vært midt imellom to nattevakter. Været var ikke strålende og vi er nedlasset i ting å gjøre, bla pakking av leiligheten. Men vi tok oss ett lite avbrekk og dro sammen med pappa til Bodøsjøen. Salten museum inviterte til fering på området med bla salg av pølser og rømmegrøt. Da vi nærmet oss traff vi kjentfolk som sa at det var kaos der og at alt var utsolgt. VI gikk videre og det var god stemning med mye folk i Bodøsjøen. Pappa hadde gledet seg til rømmegrøt hele dagen og var spent. Da vi kom frem der de solgte grøten sa damen at de var fri, men så plutselig sa hun at hun hadde en igjen. Da ropte min kjære ut fra bakerst i køen foran en masse folk: Han har lyst på rømmegrøt!!!og pekte på pappa. Jeg syntes det var så komiskt og søtt at jeg ble helt satt ut. Ikke verst å rope ut for å skaffe svigerfar rømmegrøt, hehe :D

2 kommentarer:

  1. Så koselig det var da. Det varmet mitt hjerte at onkel fikk sin rømmegrøt som han hadde gleda seg sånn til. Hehe. I morgen resier vi på ferie til Koooooooos.

    SvarSlett
  2. Kult ! Det høres herlig ut! GOD TUR :D:D

    SvarSlett