søndag 27. september 2009

Helgeblogg

Her en min helgeblogg, i vers og på rim
Jeg håper du synes den er fin

På fredag kom jeg fra Oslo hjem
Det var godt å gi min kjære en klem

Vi spiste kylingklubber, så på fredagsunderholdning på Tv
Senkveld moro og på X-faktor mye rart å se

Lørdag fikk jeg en folkehøgskolevenninne på besøk
Vi mimret om gamle tider og slo an en spøk

På lørdag kveld, god mat og spill hos Viktor og Inger
Vi lot Tommy og Rita vinne siden de var noen pingler(hihi)

Søndag på bertnesdagene vi dro
På loppemarkedet var det mye rart og vi lo

Kaffe og svele var godt
Med godt selskap hadde vi det flott

Etterpå besøkte vi tante og onkel sin bertnesunge
Og fikk gode muffins som smeltet på vår tunge

Nå er det hjemmekos som står for tur
Vi har ikke gjort noe husarbeid, vi er ganske lur

I dag har det regnet og haglet, å nei!!
Jeg tror jaggu meg vinteren er på vei

Vi får kose oss inne så godt vi kan
Ha en fin søndag alle mann!

021

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar