fredag 26. mars 2010

God Påske

Nå er første av seks påskefridager godt i gang. Her blir det fri til neste torsdag. Lykke!! Jeg er slapp, litt utmattet og sliten så det er på sin plass å få slappet av litt. Det ble ikke hytta på helgeland, vi får prøve å kose oss litt hjemme istede. I dag har vi hentet Akhela så i kveld blir det hjemmekos med henne. Ellers er det jo slik at når en endelig har noen dager fri, atpåtil hjemme er det mye en kan tenkte seg til å gjøre. Masse ting i huset som kan gjøres(les rydding og organisering), jeg har lyst å kjøpe frø og jord for å plante litt, rydde i gamle bilder og scanne de, lage etpar fotobøker(som tar en uke alene), blogge, nerde, lese, se film, treffe familie, treffe venner som det er lenge siden man har sett,treffe venner som er på påskeferie, kjæreste tid, planlegge bryllup ol. Jeg er en evig tidsoptimist. Men blir stadig skuffet over alt jeg har lyst til som jeg ikke får tid til. Men det er ikke noe vits. Nå skal vi kose oss noen dager og det er da vel ingen krise om en ikke rekker alt. GOD PÅSKE!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar