tirsdag 8. mars 2011

30 uker på vei

Bilde fra 3D ultralyden i februar. Fine runde kinn har hun.

I dag er jeg 30 uker på vei av 40 uker. Nå syns jeg virkelig tiden flyr og jeg får litt hjertebank av å tenke på at det bare er 10 uker igjen. Evt litt mindre om hun bestemmer seg for å komme litt før. Det merkes godt på kroppen. Magen er stor og kommer stadig vekk i veien når jeg holder på med ting, hehe. Det er vanskelig å sove godt med magen og hun sparker i blære ca 6-8 ganger om natta, da er det bare å komme seg på do. (forberedelse til nattevåk?) Også er det kjempemoro med alt livet i magen som er helt forskjellig fra tidligere. Nå er det kraftige større bevegelser og det kan vises utpå magen. Pappaen la hodet til magen her en dag og fikk seg en i fleisen. Vi gleder oss veldig til å treffe henne men håper å få ferdig barnerommet, div annen opprydding i huset og noen dager med avslapping i påska for å lade opp batteriene før hun melder sin ankomst.
I dag er den vordende mor hjemme og slapper av, ryggen har en av de dårlige dagene, men disse forbigående plagene skal vi da vel tåle.
Ha en fin tirsdag !

1 kommentar:

  1. :)
    godt det bare er 10 uker igjen, kan regne med at tiden føles treger de siste ukene nå.. gjorde det sist svangerskap.
    Du minnet meg på oppdatering på min blogg når jeg så du hadde skrevet dette innlegget, får prøve og legge ut et innlegg ikveld med mage bilde:)

    SvarSlett