torsdag 17. mars 2011

Skumringstimen

I går kveld var jeg veldig sliten og hadde en av de ekstra dårlige ryggdagene. Da hjalp det med en nydelig liten kveldstur. Må bare vise bildene. I går skinte solen på dagtid og det merkes så godt at dagene blir lysere og lysere. Herlig! Nå er "vakre himler" sesongen begynt på nordsida. Denne uka har jeg passet tanteguttene endel. Pusikattene har fått vaksine og ble dårlige etter det, derfor har matmor passet ekstra godt på dem. Jeg har fått ryddet litt i diverse hjemme men alt går veldig sakte med meg om dagene. Og jeg synes dagene flyr avgårde. I dag er huset vasket etter mye om og men. Det var godt å få det gjort. I tillegg har jeg spist lunch sammen med to gode venninner, med meg hjem fikk jeg babyklær, koselig. Helga skal tilbringes på Mo sammen med svigerfamilien.
GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar