søndag 7. februar 2010

Overstått helg

Det er søndagskveld igjen, hvorfor går helgene så raskt? Jeg nyter litt hjemmetid foran tv og data og forbereder meg på ny uke. Ny uke med blanke ark og fargestifter til. På fredag var vi sliten og trøtt i kjent fredag stil, vi fikk besøk av en venninne av meg som var på Bodø tur. Taco, skravling og fredagsunderholdning på tv var ikke til å forakte. På lørdag dro jeg på neste brudebutikk i Bodø for å sjekke ut mulighetene til tross for at jeg hadde funnet drømmekjolen på torsdag. Men det hadde jeg altså ikke for der var den, drømmekjolen og jeg fikk en helt spesiell kontakt, hihi. Vi ble forelsket i hverandre. Så i morgen skal jeg prøve den en gang til og trolig bestille den. Moralen er å ikke ta det første å beste som dukker opp, kanskje det er noe enda bedre rundt neste sving.

På lørdag var det dags for den store 30 års feiringen av Monica. Det ble en veldig festlig kveld!! Takk for laget. Og Monica, du holder deg godt, ingen rynker å se til tross for dine 30. Søtere jente skal du lete lenge etter og ja gutter, hun er singel!

I dag etter langt om lenge kom man seg opp av sengen, men blir trøtt og uopplagt etter en 30 års-dag, er vel et godt tegn. Vi gikk oss en tur, veldig forfriskende. Vi så søte stokkand og fin is-kunst. Man aner at våren er rundt neste sving, dagslyset gjør godt.


I ettermiddag spiste vi nydelig laks hos pappa. Før vi dro hjem og fortsatte spisingen. Fikk en venninne på besøk så det ble film og ost-kjeks kos. NAM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar