fredag 29. oktober 2010

God helg



Endelig en vakker dag med sollys og frisk luft, litt kaldt men pytt pytt. Etter å ha sovet lenge fikk jeg meg en god gårtur på Soløyvannet sammen med en venninne.Nå har jeg tatt helg sammen med min kjære. Med tulipaner, nytt Kamille og julebrus blir ettermiddagen god. I kveld blir det pizza hvis jeg får til å spise det. Nå må det soves ellers holder jeg meg ikke våken til over 22 i kveld. Lurt på planlegge litt i disse ekstreme søvn tider. God helg alle sammen.



1 kommentar:

  1. Vet ikke om æ blir å bak 7 sorta men har litt løst å prøv mæ. Kan jo bak dem i november og prøv å spis dem fram mot jul. I romjula e det uansett så mye anna snadder å spise :)

    Kor koselig det ser ut med julebrus og Kamille :) God helg til dokker alle mann ;)

    Suss og klem

    SvarSlett