mandag 3. januar 2011

Skummelt

(foto: islamic.no)

Jeg må ha falt i uvett her i romjula, da jeg sa ja til å undervise en annen avdeling om en pasientgruppe de skal overta fra oss. Det er i morgen, SKUMMELT! Jeg har brukt deler av søndag og hele dagen i dag på å forberede meg, nå ligger en liten power point fil her og venter på meg. Stoffet er basic og greit, det er ikke det, men å stå foran mange mennesker og snakke. UWÆÆÆ! Jeg kommer til å svime av.

Så nå gir jeg meg selv en klapp på skulderen og skal distrahere meg selv med å lage kake til gubben. Han har invitert svigerforeldrene på kake i morgen, han har bursdag onsdag. Jeg gleder meg til foredraget er over i morgen og vi kan kose oss med litt kake.
Du er invitert på kake du også, bare stikk innom(men hysj ikke si noe, gubben er ikke så glad i oppmerksomhet)

2 kommentarer: