onsdag 31. august 2011

Pynt og blomster til dåpen

Det er bestandig moro å pynte til fest. Denne gangen gjorde jeg det enklest mulig. Flere like vannkarafler med roser pyntet med rosa sløyfer stod på bordene. Det ble rosa og sommerfugl tema. Sølvgråe organzaløpere over de hvite dukene gjorde susen.

Bordkortene var enkle sommerfugler stanset ut i papir også har jeg skrevet navnet på dem og festet dem på glassene. Da fant alle tilbake til glassene sine om de kom på avveie.

Jeg strødde gjennomsiktige og rosa samt sommerfugler i sølvfarget papir.
Nydelige serviettringer og selvfølgelig rosa servietter med sommerfugler.

Rosa lys måtte til.


Jeg syns det ble ganske fint. Også passet sommerfugl kaken mor lagde til Linnea veldig fint inn.


Jeg har innsett at det er utrolig lett å lage egne blomsterdekorasjoner. Finn en skål, et fat eller lignende. Bruk de blomstene du liker. Skjær til oasis(den må ligge i vann en stund først slik at vannet trekker godt inn, da holder blomstene seg lengre) Det er bare fantasien som setter grenser. Jeg lagde disse til dåpen:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar