fredag 20. april 2012

En ny hverdag og overstått "helg"

Her ble det andre boller da jeg plutselig var i hundre prosent turnus igjen. Dagene har sust så ubeskrivelig raskt og de små stundene jeg har med lillefrøkena har jeg prøvd å ta vare på. Så er det opprydding og litt husarb før man selv signer om i senga. Jaja sånn er livet, mest hverdag..derfor så viktig å ta vare på de små øyeblikkene i hverdagen. Men det var veldig moro å begynne på jobb igjen! 


Nå har vi hatt helg, jeg har hatt fri to dager. I morgen og resten av helga er det jobb. Men vi har vært flinke til å kose oss, pizza og snop på en torsdag kan lett forvandles til helg. 

Så er det disse hverdagsgjøremålene da. Vi har en liste med saker vi gjerne skulle ha fått gjort før neste helg(1 års feiring) Rydde ute, inne, bake, handle, vaske ol. Så nå må jeg lage meg en detaljplan for å komme i mål til fredag i denne hektiske hverdagen. Jeg er et evig listemenneske, tankene blir så strukturerte når de kommer på en liste, hehe. Der er gubben motsatt og stakkars blir stresset av listene. 

Her er hva gubben har strevet med de to siste dagene, og ble (nesten) ferdig! 
Flinke mannen min! 
(og takk til storebror for hjelp)



(dette er bare noe) 

Snakker om et hverdagsinnlegg. Men sånn er da livet akkurat nå...

God helg alle sammen..... ! 

1 kommentar:

  1. Fiiiiine snuppa!! Gleda mæ til å treff dokker igjen til sommern :) :)

    SvarSlett