fredag 10. april 2009

Innholdsrik påske

Fredag før påske pakket vi og til Storselsøy vi dro
Her skulle vi kose oss i noen dager kan dere tro

Lørdag startet med nydelig vær
Vi tenkte at her skal vi kos oss og her vil vi vær

002

Hestehov fant vi mye av, den dukket frem
Og vi tar imot våren, den er vår beste venn

010
Men søndags morgen var lykken slutt
Ryggen min var vond, den var helt kaputt

Jeg haltet meg tilbake i senga og der lå jeg pal
Jeg kunne ikke bevege meg og ble nærmest gal

Legen fraktet smertestillende ut til hytta
Men jeg ble ikke bra

Etter to døgn orket jeg ikke mere
Det ble en syketransport ut av hytta som involverte flere

Det var litt av ett styr kan dere tro
Jeg så det komiske i det og lå på båra og lo

På en båre inn i en bil, ut av bil og inn i en båt, over havet det bar
Da vi kom til land stod en ambulanse klar

017


0241



På sykehuset på Mo tok de godt imot meg og sørget for at jeg hadde det bra
Jeg kom meg opp av senge og gikk med prekestol, hipp hurra!!

Dagen etter var jeg så bra at jeg kunne reise tilbake til hytta med krykker
Jeg skulle egentlig på jobb selve påskedagene men det nytter ikke med min rygg sine teite uventede nykker

Så nå prøver jeg å kose meg på hytta hele påska
og slapper av slik at ryggen skal bli helt bra

GOD PÅSKE !


1 kommentar: