lørdag 25. april 2009

Kan virkelig alle synge?

034

Jeg synger ALDRI. Jeg har så dårlig sangstemme at barn blir redde hvis jeg synger. Jeg har kanskje sunget etpar ganger på singstar fest, men ALDRI ellers. Men jeg skulle virkelig ønske jeg kunne ha hatt en nydelig stemme. Alle kan synge koret har 5 års jubileum i år. Her kan alle være med. Det har vært en suksess fra det begynte, endelig kunne alle slippe til.

I år hadde jeg en venninne som skulle være med, så spent dro jeg på konsert i går. Det var jo helt fantastisk. De var kjempeflinke. Det jeg trodde aldri skulle skje har skjedd, jeg fikk lyst til å være med neste gang koret starter opp. Men nå lurer jeg på...de som er med de kan jo synge, jeg som virkelig IKKE kan synge kan jeg EGENTLIG være med?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar