mandag 26. oktober 2009

Forrige uke....

Forrige uke......... ble det ikke mye blogging av forskjellige årsaker. Når en nær deg blir veldig syk blir man helt "satt ut" Livet blir raskt satt i "perspektiv" og redsel for dem man er glad i får en ny betydning. Jeg som er sykepleier er ikke vant til å være pårørende. Det var en vekker på hvordan den rollen kan føles. Denne gangen gikk det helt bra. heldigvis.

Forrige uke.........traff jeg Karina, en god fraflyttet venninne som var på Bodøbesøk. Veldig koselig. Her er ett bilde fra sommer 08:

show_image_stream.php

Forrige uke.......... dro vi på den lenge planlagte weekend til Oslo. Her var hovedfokuset at min kjære skulle få oppleve en drøm som skulle gå i oppfyllelse med Muse konsert. Men på fredag var vi publikum på X-faktor. Jeg hadde lyst til det pga at jeg synes det er så spennende å se hvordan ett slikt Tv-program blir lagd. Det var morsomt, ingenting overlatt til tilfeldighetene siden vi som var publikum måtte øve en halv time i forkant på når og hvordan vi skulle klappe, reise oss osv.

062

I tillegg var vi en tur i Botanisk hage på Naturhistorisk museum. Det var mye fint å se.

059

Raske menn er ute med sitt nye show som heter Show 2 & 3, vi måtte bare se på dem også når vi var der. Det ble en utfordring for lattermusklene. Utrulig morsomt.
img_43ea6320e1341

Høydepunktet ble søndag kveld med Muse konsert. Jeg må innrømme at jeg dro på konsert uten store forventninger. Jeg kom ut av spektrum etter å ha opplevd min beste konsert opplevelse noen gang. For ett sceneshow og for en musikk, for ikke å snakke om stemningen i spektrum, ubeskrivelig! Så nå får jeg si meg enig med min kjære om at ja de fantastisk bra. Her er Dagbladets anmeldelse av konserten.
074

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar