torsdag 8. oktober 2009

Langhelg.....

2009-10-081
Snø på verandaen ute og fyr i peisen inne. Kontrastfylt og koselig, denne årstiden har sin sjarm. Så jeg benytter anledningen til å vise den flotte peisen vår, den er jeg virkelig fornøyd meg. Det er en utrolig god følelese etter noen travle dager å sette seg tilbake og vite at huset er akkurat vasket og langhelga sår åpen og urørt. En sjelden herlig langhelg hjemme. Bort fra jobbens mas og kjas, med tid til å slappe av, roe helt ned og gjøre det man har lyst til. Her er det alltids noe å gjøre både inne i huset og ute. Kroppen skulle ha hatt litt trening og man skulle ha vært litt sosial. For ikke å snakke om kvalitetstid med sin kjære. Ellers er det godt med egentid, nerding på nettet osv..kanskje jeg skulle ha scannet gamle bilder? hmmm når jeg tenker meg om bør man ha langhelg hver helg, det er jo så travelt å ha fri, hihi :) GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar