tirsdag 9. mars 2010

Fridag igjen

Det er noen dager siden jeg skrev blogg og like lenge siden jeg har hatt en fridag. Men i dag har jeg en igjen etter en lang arbeidshelg. Det har blitt dårlig med bloggingen disse dagene på grunn av at min datamaskin er helt ødelagt, arrrg. Og mitt kamera er borte vekk, dobbeltarrrrg.(det er ikke helt ulikt meg å miste ting) Men men det ordner seg nok. Ellers er det bare nydelig med en dag fri, jeg har sovet lenge og vært på cafe sammen med to gode venninner. I kveld må jeg på personalmøte på jobb, men det går vel bra det også. Det er ikke så mye nytt siden sist. Innimellom vaktene de siste dagene greide vi å få ferdige invitasjonene til bryllupet og avgårde i posten. Veldig fornøyde med det. Vi var i tante og onkel sitt Mathiasgull sin 2-års dag på lørdag. Øyvind var så stolt da han greide å pakke inn denne store gaven da jeg var på jobb. Jeg har endelig fått min ring i posten. Men før jeg viser den frem skal jeg levere den inn her i Bodø og få tatt den inn ett hakk. Ellers er det jo bare tre dager igjen til ny helg. Vi venter på å høre fra en katteeier angående å prøvelåne en annen katt, vi gir oss ikke enda. Vi håper vi snart får låne den. Det er en haug med ting som bør gjøres hjemme og vi bør vel fortsette å planlegge litt bryllup da vi enda ikke har fått på plass en så viktig sak som kokk. Så dagene går fort mot helg og vår...... Til helgen skal jeg kanskje få satt opp brudehår hos Eva, artig! Håper alle har en fabelaktig uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar