mandag 12. desember 2011

Mine julegaveønsker

Gubben lurer på hva jeg ønsker meg, da er det bare å sette seg ned og komme med noen forslag.... :) 

På delt førsteplass kommer disse tre ønskene: 

Gavekort City Nord eller Koch så det kan handles på salg i romjula


Gavekort der de måtte selge en slik mobil, så kan jeg legge i selv og kjøpe den etterhvert.


Sony Ericsson Xperia Active 



Gavekort på Nikita, ønsker meg en slettetang der som er noe dyr men et gavekort funker også kan jeg evt legge i resten selv. 

Andre saker jeg blir veldig glad for: 

Denne boka som de har i de fleste bokbutikker: 


Kenwood foodprosessor til kjøkkenmaskinen 


Kenwood Chef Kjøttkvern 


Elektrisk tannbørste 




At du ordner barnevakt en kveld også får jeg en aften på restaurant, kino eller på velvære :) 


3 kommentarer:

  1. hehe fine julegaveønska. Æ fikk samme spørsmålet fra gubben. Han aaaaante ikke ka han skulle gi mæ til jul.. forskjellen e at æ ikke ga han nå ønskeliste, så nu e æ himla spent ;) hehe

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg har desverre ingen oppskrift på flaksen ;)
    Fine ønsker da, håper de blir oppfyllt alle sammen ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Hei hopp! Ligger en liten overraskelse til deg inne hos meg ;)

    muss muss

    SvarSlett