onsdag 28. mars 2012

Opp og ned

Slik ser jeg ut i dag, jeg føler meg slik i alle fall, hehe. Nå går virkelig permisjonen mot slutten det er veldig rart. Det har vært et eventyr, så mange magiske øyeblikk og med hånda på hjertet det aller mest fantastiske som har hendt meg. Men det har gått OPP og NED, helt klart mange utfordrende faser. Veldig mange dager er magiske, med ei blid pie fra morgen til kveld, som spiser og drikker godt, legger seg lett, sover godt, leker og er blid. Men akkurat nå er vi inne i en urolig fase, utrolig hvor sliten en kan bli. Urolige netter, vil ikke sove på dagen eller kvelden, sutring hele dagen, prøver alt for å få henne fornøyd. Går med brødskiverester i håret og hopper over kleshaugen, finner oppvaskmaskinen men den er ikke tømt og benken er full av skittenkopper. Man bare håper ingen man kjenner kommer innom så man blir anmeldt til helsetilsynet. Nå er det disse gommene og tennene som aldri kommer som plager lillepia. Det lar vente på seg men kjenner spissen under gommen, kom kom kom opp første tann, vær så snill! I tillegg har pappaen vært borte noen dager på jobbreise, vi står i innspurten av kjøkkenoppussingen og det er rot i alle rom. JUBA! 

Åh så godt det blir med påske og å begynne i jobb igjen over påske! 
Og ikke minst så godt det var å få klage litt, hjelper bestandig! 

Ha en fin onsdag! 

2 kommentarer:

  1. Nekta å tru at du ser sånn der ut. Du ser ALLTID fresh ut! :) Gleda mæ til å kom på besøk (lova å ikke anmeld dokker til mattilsynet hehe)

    SvarSlett
  2. hehe, uff da. Her også går permisjonen mot slutten.. kjedelig! gruer meg litt til det jeg, blir veldig uvant å jobbe igjen!
    josefine er også treg med å få sin første tann. Har trodd det utallige ganger, at nå kommer den! Men neida, tannløs ennå ja ;)

    SvarSlett