søndag 28. november 2010

Første søndag i advent

Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.
Det står og lyser for seg selv
og oss som er til stede.
så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.

En liten blogg på tampen av helgen. Skulle egentlig blogge flere ganger denne helgen men det ble ikke til det. Helgen har vært kjempefin. Fredag dro gubben ut med jobb og på humorgalla. Jeg dro til en venninne av meg og det ble hjemmelagd pizza, snop og julefilm. Men litt action ble det da jeg dro hjem. Kjørte nesten på en elg(skummelt) og punkterte rett etterpå. Nevnte jeg at det var 20 minus, helt mørkt og klokken tolv på natten. Men venninnen min hentet meg så jeg overlevde. På lørdag måtte vi avsted og skifte dekk og hente bilen, en kald opplevelse. Så var det å hjelpe min pappa med datamaskinen før vi dro på en runde julegaveshopping. Så da er vi ferdige med noen julegaver til. På kvelden skulle vi kose oss og slappe av hjemme men det ble ensomt for min kjære. I kjent stil sovnet jeg opptil flere ganger på sofaen på kvelden. Jeg klarer ikke å holde meg våken om dagene. Men det var tross alt bra at jeg sov litt for kl 07.00 i dag ble jeg vekt av jobb og måtte ile avgårde helt uventet. I ettermiddag har vi vært hos verdens søteste gudmorpie og spist elgmiddag, nam!

Ønsker alle en trivelig førjulsuke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar