tirsdag 16. november 2010

Julegaver


I dag har jeg fått pakket inn 8 julegaver, fornøyd med det. Men pakkeferdighetene er glemt og det ble ingen fine kanter. Men det er koselig, litt julestemning. Vi skal reise bort til helga, kjekt å ta med noen da. Fornøyd med å være i gang ivertfall, 8 av 44 unnagjort, jeeei !

Jeg har blitt litt mobbet fordi jeg spør folk hva de ønsker seg allerede i september, men det er fordi planleggingen er største delen av jobben. Så kan man komme i gang tidlig. Det er så mye lettere å handle i oktober og november. Ikke har man råd eller tid/energi til å bruke åtte til ti tusen kroner på julegaver i desember heller. Kanskje det er bare oss? ikke vet jeg, det virker som om alle blir så forbauset når jeg spør om ønskene. Kanskje folk flest har råd til å kjøpe alt i desember eller kanskje de har så stor selvdisiplin at de setter av penger. Men en ting er sikkert, jeg koser meg med å handle og pakke gaver, så lenge jeg vet hva folk ønsker seg.

Ellers så blir nok dette det siste blogginnlegget denne uken fra meg. I kveld skal jeg på kveldsvakt, i morgen pakke og dra på kveldsvakt. På torsdag opp i 05 tiden for å reise til Oslo på kurs og videre til Levanger på fredag. Kommer hjem med natt toget mandag morgen. Gleder meg! Ha en fin uke alle sammen!

Når Akhela ligger slik å sover lurer jeg på om hun drømmer at hun er superman og flyr med labbene i lufta. Eller drømmer om juletrekulene hun skal ta kål på.



1 kommentar:

  1. Æ begynn åsså tidlig, så dokker e ikke aleina :) Kosa mæ så sinnsyyyykt med juleforberedelsan :)

    Ville bare ønsk dæ god tur sørover og god helg :) Gleda mæ til å treff dokker i jula :)

    Klem Karina

    SvarSlett