onsdag 23. november 2011

Sykdom og kort

Å ha influensa er ikke det samme som før. Da kunne man benke seg under dyna, synes synd på seg selv og sove videre. Nå har man en liten en som er viktigst av alt. Og hun regner med mamma. Mammakos og mammatid. Pappa har heldigvis jobbet hjemmefra og hjulpet til når det har vært som verst. Vi greier oss fint og jeg er mye bedre så jeg skal ikke klage. Men jeg bøyer meg i støvet for aleneforeldre, er det mulig???


En kveldsyssel jeg har holdt på med er skriving på kort de siste kveldene. Etter en mnd venting kom takkekortene vi bestilte på Elkjøp.De ble bra men ikke fornøyd med leveringstiden til Elkjøp. Så hev jeg meg rundt å bestilte julekort hos Vistaprint. De var mye rimeligere og i dag fikk jeg dem i posten, det tok to dager. Imponerende. Så nå er de også skrevet på men skal ikke sende dem før det nærmer seg jul. Veldig fornøyd med Vistaprint. Så jeg går god for dem om noen skulle vurdere å bestille julekort der. 


Det nærmer seg advent og julefeelingen kunne ikke ha vært fjernere. Så nå skal jeg finne ut av hva vi skal gjøre mot jul, både det obligatoriske og hyggelige ting vi kan gjøre for å få den rette stemningen oppi dette oppussingskaoset. Den vil vi ikke gå glipp av. Jul er koooooooooos !


Ha en fin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar