fredag 31. desember 2010

Godt Nyttår

Da er året på hell...Det er en slags ny start føler jeg hvert år når vi bikker over mot et nytt år. Jeg ser meg tilbake, og de av dere som har fått julebrev har fått en slags oppsummering av året. Det er herlig å se tilbake på mange flotte stunder. Men man ser også frem, vi har så mye i vente. Det største av alt er babyen som kommer i mai, tipper livet vårt blir snudd opp ned da. Ellers sånn i nær tid kan vi glede oss til en kjærestetur til Riga i februar. Ellers skal vi få til tur til Hestmann, til Mo i Rana og til Tromsø til min bror. Hverdagen gleder jeg meg også til, selv om formen ikke akkurat har tatt seg opp enda. Mange fine stunder med familie og venner blir det nok.

I dag får vi kanskje besøk av Bertine, gudmor/far jenta hvis hun er frisk nok. Senere skal vi i rensåsparken på årets fineste stund der, flere tusen fakler og fantastisk fyrverkeri. På kvelden er vi invitert til et vennepar og det blir nok trivelig.

Godt Nyttår alle sammen !

Bildene som er under her er "året i bilder" Men det er bare et snev av året, for jeg har ikke med stundene med venner og familie, jeg ønsker ikke å publisere bilder av alle i offentligheten. Men dette gir i uansett et snev av det gode 2010.

januar, februar og mars

april og mai

juni og juli
august og september
oktober, november og desember



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar