lørdag 5. mars 2011

Kaos

Det er ingen hemmelighet at jeg liker å ha system i sakene. Jeg må ikke ha brettekanter i skapet men alt må ha sin faste plass og det meste bør være på stell. Og slik er det ikke med denne saken. Jeg har bilder, invitasjoner, kort, julekort, takkekort, div brev fra mange år liggende å slenge i esker. Jeg skulle ha gjort noe med det i årevis, men nei. Det kommer bestandig sist i rekka på det vi bruker tid på. Nå tenker jeg at jeg skal komme i gang med dette før lillepia kommer. Ellers blir det vel ikke før vi blir pensjonister. Bildene kan jeg sortere og legge i album, de skulle helst ha blitt digitalisert også..... Men alt det andre vet jeg ikke helt hvordan jeg skal organisere. Hvordan organiserer dere julekort, bursdagskort, brev, takkekort ol. Slik som man gjerne vil ta vare på. Råd og tips ønskes!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar