torsdag 1. september 2011

Hurra før mæ !!!


I dag har jeg bursdag, blir hele 31 år. Aldri før har bursdagen kommet mer plutselig. Jo kanskje i fjor da den var plutselig etter bryllupet. I år plutselig etter dåpen. Det betyr at jeg ikke har rukket å vie det så mange tanker. Spør du meg rask hvor gammel jeg er så sir jeg kanskje 27..for jeg har virkelig ikke fått med meg at jeg har kommet i 30 årene. Dermed ingen 30 års krise enda, tror jeg frykter mer de 40, men det er enda lenge igjen. Det jeg syns er mest skummelt om dagene er hvor raskt tiden går. Store saker som har skjedd i livet mitt de siste to årene som huskjøp, frieri, bryllup, gå gravid, få baby har rast avgårde og snuppa er 4 mnd allerede. Det bekymrer meg litt at jeg plutselig snart sitter på gamlehjemmet. Derfor blir bursdagslovnaden til meg selv å leve mer i nået. Jeg skal storkose meg med Linnea resten av permisjonstiden. I dag blir det ikke feiring slik jeg bruker med kaffe og kaker, vi har feiret dåp i over en uke og det holder. Men jeg og min kjære skal ut og spise en bedre middag og feire bursdag/bryllupsdag mens tante Helle passer Linnea. Bedre feiring kan det nok ikke bli, gleder meg. Dagen starter med at jeg skal spise bringebærene jeg plukket i går.
Ha en fin dag dere andre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar