tirsdag 31. mars 2009

IKEA galskap

028

I går var jeg på IKEA. Hva er det med IKEA som er så bra? Jeg blir helt overivrig når jeg drar dit, skikkelig høydepunkt er det. Slik er det bestandig når jeg er i nærheten av en IKEA og kan stikke innom. Hvis vi hadde hatt IKEA i Bodø hadde det neppe vært like morsomt. Det er bare så moro og gå rundt å se og drømme seg bort. Sengen på bildet heter Bodø. Den var ikke mye fin. Dårlig gjort å kalle den Bodø.

For øvrig var helgen i Levanger veldig koselig. Men gikk alt for raskt. Vi koste oss med min søster og hennes familie. En søster som jeg bare har hatt kontakt med i ett år men som det føles ut som om vi har kjent hverandre lenge. Rett til Levanger fra nattevakter og rett på i går kveld da jeg kom hjem. Her må det jobbes. Ny venter på meg straks. Men fredag tar jeg fem dagers påskeferie og drar på hyttetur, blir bra det ja :)

I dag har jeg vært på spinning. Det er håp for meg også..såvidt det er. Men det mest spennende er at vi hadde visning på leiligheten i ettermiddag. Ingen dukket opp, sukk! Men nå får vi det til slik at med noen dagers papirarbeid får vi lån til hus og kan leie ut her. Vi nærmer oss målet sakte men sikkert. Veldig nært nå. kanskje legge bud over påske?

Ha ei fin uke alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar