mandag 25. mai 2009

Ferdigshoppet til sommersesong

bloggbilder

Hva er mer moro enn å få shoppe litt? Det er ivertfall noe av det jeg liker alle best. Å unne seg noe nytt. særlig når vi går mot nye årstider. Jeg har hentet pakker fra Ellos, LaRedoute, Sparkjøp og Cellbes. De to sistnevnte er kanskje ikke de mest hippe butikkene men jeg finner noe bra innimellom. Særlig fornøyd med ett par kjoler. Sminke, solkrem, hårprodukter og hudpleie er bestilt på Strawberrynet og Lookfantastic. I byen fant jeg nye solbriller og ett par søte sommersko. Så da var pengeboken tom og jeg mer fornøyd. Om 2,5 uke er det duket for jentetur til Kreta, det er viktig å være klar. GOD SOMMER!

2 kommentarer:

  1. Åhh den kjolen va skikkelig fin :) æ har shoppa masse tell sommern sjøl, men for det meste i butikkan her :) nettshopping e så skummelt.. man vet jo aaaldri kordan ting blir seaness ut :)

    SvarSlett
  2. Ja det e sant at nettshopping e kjempeskummelt..blir nån retura i flekkan..men ett godt alternativ til bedre utvalg før enkelte som mæ :)

    SvarSlett