tirsdag 6. april 2010

Akhelas blogg

Nå har jeg begynt å trives hos disse folkene i Storvika. Jeg begynner å bli mer tillitsfull, men jeg lar ikke hvem som helst kose med meg enda. Men å bli børstet av kattebørsten er superkos, da maler jeg masse. Ellers er de veldig snille de folka jeg bor hos, jeg får masse god mat og de leker med meg. Men de er kanskje litt lettlurte som lar med legge meg ned midt på bordet, jeg liker så godt å ligge der siden jeg får full oversikt derifra. Men jeg har en følelse av at jeg ikke får lov til det lengre snart. Jeg kjeder meg på nettene, det blir litt ensomt oppe i stua så mange timer på rad. Derfor har jeg pepet og skrapet på soveromsdøra i over en uke, til slutt har de nå sluppet meg inn og det var så godt å sove i sengen. Men jeg tror ikke jeg får lov til det så mye lengre heller. Hun der dama ble litt allergisk. Jeg har vært innekatt hele mitt liv, men endelig lot disse meg prøve å gå ut en tur i bånd. Åhhhh det var så spennende at jeg skalv, det er en stor verden der ute. Når jeg blir mer vant til å være her så skal jeg få gå ut uten bånd. Livet er ikke så verst.

2 kommentarer:

  1. Hun er så vakker og SÅ lik vår Zeya. Hvor gammel er hun nå?

    SvarSlett
  2. Hun er litt over 2 år :)
    kanskje ho og zeya kan bli venna :)

    SvarSlett