tirsdag 6. april 2010

Påske

På torsdag før jeg måtte på kveldsvakt fikk vi besøk av min mamma med mann og lille(?) Snusen. Akhela skøt rygg da hun så Snusen, hun så mildt sagt skeptisk ut til denne hunden av en sak som kom inn i territoriumet hennes. Men det gikk bra, de holdt avstand til hverandre. Vi spiste pizzasnurret og påskedessert, nam!



Da jeg endelig slapp ut av jobb på fredag gikk jeg i ekstase over det milde været og vårfølelsen som kom kastet over meg. Enormt mye snø var smeltet bort og veien utfør huset hadde også rent litt bort. Dette har skjedd flere ganger i vinter noe som ikke er særlig bra for understellet på bilen. Bodø kommune: kom å lage kumlokk og asfaltere(vi betaler da skatt!!!!)



Men lykken var en tur til geitvågen i finværet, herlig! Bilder tatt med mobilkameraet.




På kvelden dro vi på besøk til ei venninne og fikk ostesuffle med sjokolademousse til dessert. I tillegg fikk vi påskeegg(jeeeei!!!takk)


Ut på skitur aldri sur? På lørdag overtalte min kjære søster meg til å bli med på skitur mens min kjære jobbet. Det er mane år siden jeg har gått på ski, og vi har vel ikke noe godt forhold jeg og skiene. Jeg kjenner det knyter seg når jeg tenker på gamle minner om bakglatte ski og nedoverbakker uten kontroll, jeg lærte aldri helt det her med ploging. Men hun fikk viljen sin og jeg ble med, det gikk til og med bra!! Været var nydelig og pausen ble vel lang, men kos det var det. Løypa var passe kort og passe fri for nedoverbakker.





Etter skituren fikk vi nydelig lammelår hos mamma og kåre, før koselig hjemmekveld i heimen.

Søndag planla vi litt bryllup, en liten tur ut ble det også da været enda var med oss. Vi gikk oss en tur på Løp i det nydelige været.


På mandag ble det også tur i finværet. Vi gikk sammen med et vennepar til ei strand i nærheten av Mjelle. Vi gikk såpass at vi ble svett og sliten, godt å kjenne av kroppen er litt i live. Da vi kom hjem fikk jeg servert middag og vafler av gubben før jeg dro på nattevakt. Konklusjon: vellykket påske!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar