torsdag 2. juni 2011

Ammetåka og sommer

Da var det plutselig blitt juni og sommer. I går gikk jeg og snuppa oss en liten tur ut, deilig å kjenne havluften. Det klarner hodet litt å komme seg ut, for her er vi fullstendig i tåka. Jeg hadde hørt om denne ammetåka men trodde folk overdrev noe veldig, men det skjønner jeg nå at de ikke gjorde. Jeg har prøvd å bytte noe som er kjøpt på cubus på kapphal. Jeg har møtt opp i domkirka da jeg skulle i rønvik kirke i begravelse ol. Jeg har dradd på butikken og kommer overhode ikke på hva jeg skal kjøpe. Jeg glemmer å svare på sms og meldinger på facebook. Folk må tro jeg er blitt veldig overlegen men det har jeg ikke altså, hehe. Jeg greier ikke å planlegge neste dag og tar det aller meste helt som det kommer.(Rimelig motsatt av slik jeg har vært tidligere) Vi er litt i bobla og tenk nå er snuppa fem og en halv uke gammel, jeg greier nesten ikke å huske den første tiden hjemme. Hvorfor går man helt i ammetåka da? Er det et resultat av lite og oppstykket søvn, at livet er snudd opp ned, den enorme berusende forelskelsen i lille snuppa, eller er det hormoner i kroppen som gjør det?

Det er deilig at hele sommeren er i vente, og denne sommeren blir nok den beste noen sinne, nå som vi har lille Linnea. Vi har fine dager nå men plages endel med ammingen og bruker store deler av døgnet på det. Men håper det går seg til snart. Det kommer nok blogginnlegg i ny og ned fra meg, kanskje ikke like hyppig som før. Det blir litt sånn at hver dag tenker jeg på tusen ting jeg vil blogge om men kommer aldri så langt at jeg får tid til det, snuppa kommer først.
Ha en fin torsdag kveld!

1 kommentar:

  1. Ammetåka er bare sånn og du er ikke alene:) Så ikke føl deg ensom :D:D

    Lillegutt er 2 uker på lørdag og jeg har gått fullstendig i tåka etter at han kom til verden :)
    Jeg følger aktivt med på bloggen din, bare glemmer og kommentere, skylder på ammetåka :D

    Hvorfor tar ammingen mye tid? Vil hun ha ofte? Her er det omvendt han sover og må vekkes når jeg føler det sprenger på. Jeg er personlig ikke glad i amming , ikke glad i å blotte kroppen min slik.

    SvarSlett