fredag 6. januar 2012

God Helg!

På denne vakre kalde vinterfredagen er vi bare hjemme og gjør minst mulig. Så godt med en bare kose formiddag hjemme i ny og ned.


 Uka har vært hektisk, vi har lagd oss provisorisk kjøkken i en liten gang. Men dessverre ikke kommet lengre med kjøkkenet til nå denne uken, litt skuffende for utålmodige meg. Men vi blir nok ferdig en vakker dag. Ellers har nissene flyttet tilbake i eskene, den verste juleskiten er støvsugd og vasket bort, nye gardiner, puter, stearinlys og duk fra Princess er kommet på plass i stua, det ble lilla nok en gang. Koselig med litt dus farge.


Åh jeg vil ha den halen!!!! 


Vi har også hjulpet min søster med flytting, vi har begynt å handle litt til sydenturen vi skal på om under to uker. Lillepia har fått seg badedrakt, UV drakt, kortermede bodyer ol. Åh som vi gleder oss! ¨
For ikke å snakke om pakkelistene jeg har begynt på. Helt nytt for meg å reise med ei lita ei. 


I kveld blir det ut og spise på Restaurant Smak, sist var vi da jeg hadde bursdag, nå skal vi feire mannens bursdag. Så koselig med en tur ut, bare oss to. Det har vi så godt av. 


Jeg håper dere får en flott helg! 



1 kommentar:

  1. Hehehe så koselig med bilder av snuppa. Verdens fineste :) Artig!

    Høres ut som ei koselig helg dokker har foran dokker. Æ har søve hele ettermiddagen på soffan, deilig det åsså :)

    Ha ei herlig helg! Stor klem

    SvarSlett