lørdag 25. februar 2012

Linnea 10 mnd

I dag er verdens vakreste 10 mnd. Hjelp hvor tiden flyr, vi har ingen baby lengre. Ikke lenge til vi må planlegge 1 års dag. 


Disse bildene ble tatt for noen dager siden, ikke like lett å ta bilder av henne lengre. Hun er på andre siden av rommet på 2 sekund. Det er synd når man tar noe som kunne ha blitt nydelige bilder men så er de uklare. Jeg skulle ha vært på fotokurs. 


De få blogg innleggene som kommer dreier seg ofte om denne frøkena, så vanskelig å unngå da hun er alt for meg.


I går var jeg faktisk på fest, noe som er meget sjelden. Det var faktisk sammen med alle damene jeg er på barseltreff sammen med. Det var moro å møtes uten de små også. Men i dag er jeg sliten, veldig sliten. 


Nå er det litt avslapping før tidlig kveld. 
Ha en fin lørdagskveld! 

2 kommentarer: