søndag 18. januar 2009

Søndag.......

9270s

I ettermiddag var jeg og min kjære på kino og så denne filmen. Den hadde fått så gode kritikker og Kate Winslet har fått Golden Globe trofe for innsatsen. Det var ikke den beste filmen jeg har sett, ikke den mest spennende heller. Men en gripende film med temaer som "å ikke passe inn i A4 livet" "utfordringer i relasjonen med den nærmeste, om å ønske det samme og ha samme mål" "ytterste konsekvenser når alt går galt" Det er bare min tolkning :) Ikke se den hvis du trenger å bli oppmuntret. Det er en trist film.

Ellers har jeg "helga-er-over-snart-blues" en frihelg går altfor raskt og jeg vet at den nye uken bringer jobbhelg :(
Men denne helgen har vært perfekt. Bursdagsfest for min kjære på fredag som var veldig moro, herlig å være litt sosial. En rolig lørdag hjemme med film og "ost og kjeks" En søndag med bla feiring av min søsters 40 års dag og kino. Føler jeg har fått i "pose og sekk" denne helgen. Hva er neste ting å se frem til? hmmm...det får den nye uken vise :)

1 kommentar:

  1. Hei, gratulerer med blogg :-) Ha en fin kveld. Klem fra Gro Mette

    SvarSlett