onsdag 10. februar 2010

Onsdag allerede ? snart helg....

På mandag før kveldsvakt dro jeg tilbake til drømmekjolen på Agape og prøvde på nytt. Joda, det var fremdeles helt rett. Gleder meg så innmarig til å bestille den når lønna tikker inn på fredag. Men så begynte en lang arbeidsøkt. Det er ingen spøk å jobbe i helsevesenet. Kveldsvakt som var så hektisk at det ikke var mulig å spise. Hjem og sov 4-5 timer før dagvakt, pga mangel på folk ble det en økt på 15,5 timer i hele går. Lange slitsomme timer, men ingen kan si at man ikke får god trim av slikt noe. Og det hele blir verdt det av takknemlige pasienter.

I dag fikk jeg sove lenge. Herlig! Jeg fikk besøk av en god venninne på dagtid, koselig med litt skravletid. Jeg har også vært på skeidar og kjøpt noen stilige skittentøyskurver til en rimelig penge. I dag har jeg booket band til bryllupet. Nå begynner ting å falle på plass. Håper på å få lagd invitasjoner snarest og få ferdig nettsiden.
Men nå skal vi på besøk til et vennepar før nattevakt. Ha en fortsatt fin onsdag folkens.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med bryllpskjolefunn :-D Må være en helt spesiell følelse å ha funnet KJOLEN!

    Smarte skittentøyskurver. Kanskje jeg må på skeidar å se.

    klem

    Lise

    SvarSlett