tirsdag 3. august 2010

Brura er i helspenn


Oi, det ble plutselig noen dager siden jeg har skrevet her. Etter forrige helgs utdrikningslag var jeg bakrus og lykkerus noen dager. Så henrykt over den fantastiske dagen og de supre jentene. Men så slo et lyn ned i kroppen, det var 2,5 uke til bryllupet. Og det ble nesten ett sjokk, for det har bestandig vært så lenge til. Sommerfuglene inntok magen, spenningen satt seg i kroppen og nervøsiteten kom. Jeg er ikke redd for å gifte meg, det er ingenting annet jeg ønsker. Men nervene kom for fullt, kanskje pga at det er så stort og det fremdeles er mye å gjøre. Det er mye å tenke på å vanskelig å sortere tankene og gjøremålene. Blir vi ferdig i tide, blir alt som planlagt og tenkt? Glemmer vi noe? Men så prøver jeg å fortelle meg selv at uansett hva som skjer så blir vi gift og det er det som betyr noe. Onsdag var vi hos presten, det ble sterk å stå der i kirken, alt ble så virkelig. Det ble en fin stund med en god gjennomgang, det kommer til å bli personlig og fint. Det ble en bra avspenning for nervene å jobbe hele helgen. Nå fremover er det mye som skal gjøres. Verandagelenderet males ferdig(om bedre vær) Huset skal ryddes og vaskes rundt til bryllupsgjestene. Brudekjole og dress tilpasses. Håret skal stripes. Trykksaker slik som kirkeprogram og andre ting(vent og se) skal gjøres ferdig og trykkes(tar mye tid) Tale skrives ferdig. Vi må en runde i lokalet og sjekke at det vi trenger er der, kaffekanner, kakespader ol. må lånes. De siste tingene skal handles. Pynt og stæsj må sees igjennom og pakkes. Avtaler må dobbelsjekkes slik som kakebakere, bartender, servitører, toastmaster, bil leie osv. Valsen skal øves på(Går ikke kjempebra, hehe) Dette er bare LITT av det vi tenker på.

På grunn av denne spenningen og mye å gjøre finner jeg ikke roen eller tiden til å blogge selv om det er spennende dager og mye å fortelle. Så her blir det nok en liten bloggepause til bryllupet er vel overstått. Men følg med på bryllupssiden, der kommer det nok noen innslag de neste dagene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar