mandag 26. juli 2010

Utdrikningslag


På lørdag ble jeg hentet av min herlige forlover og Alisa, veldig uventet i grunn. Jeg hadde trodd at dersom jeg skulle få utdrikningslag så ble det siste helgen før bryllupet. Sola skinte fra skyfri himmel og jeg hadde hjertebank, var spent og rørt på en og samme tid. Da jeg møtte en og en deltaker ble det bare så stort og høytidelig for meg at tårene bare trillet. Til og med søsteren min fra Levanger kom. Herlig, så fikk jeg litt tid med henne dagen derpå også. I dag er jeg enda sliten men lykkelig. Alle inntrykkene skal synke inn. I dag males det her, gelenderet på verandaen trenger oppfriskning. Gubben lager middag og senere skal jeg treffe verdens fineste forlover. I tillegg må vel jeg og gubben sette oss ned og finne ut av hva som må gjøres, hvor langt vi er i løypa. Bare 2 uker og 5 dager igjen!!!! Jeg skal lage en skikkelig blogg om utdrikningslaget litt senere, jeg venter på bilder fra alle de fine jentene. Men her kan man lese hva Karina skriver om dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar