lørdag 17. juli 2010

Searafting i Saltstrømmen

I dag fikk jeg mulighet å bli med en gjeng på rafting i Saltstrømmen. Til den nette sum av 370 kr fikk jeg være med i en båt som kunne gi stor fart rett over og ved siden av "strømgrytene" Stor fart, bråe svinger, sterk strøm, kribling i magen og hyling fra undertegnede var stikkordene. Vi var ute i båt i ca en time. Vi var ikke bare under saltstrømbruen men også videre inn i Indre sundan og sundanstraumen. Der var det mye strøm. Vi fikk se fine bergformasjoner og flere havørn. Grunnen til at jeg nevner prisen er at jeg synes det var mye for pengene! Jeg visste ikke at dette var så tilgjengelig i forhold til pris og mulighet. Det er bare å ringe og booke på Saltstrømmen Adventure.





I kveld har det vært et nydelig vær her hjemme i Storvika, havet er blankt, det er sol og mange varmegrader. I kveld har vi kost oss med bakt potet og øl på verandaen. Men jeg vet ikke helt hva som går av meg, jeg er så trøtt i kveld. Kanskje utslått etter raftingen. Det blir nok tidlig kveld. GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar