søndag 18. juli 2010

Enda en sommerhelg er over.......

og vanligvis ville jeg ha syntes det er trist, at sommeren flyr avgårde. Men ikke i år, når det er så mye i vente i august så synes jeg tiden kan gå enda raskere. Men jeg koser meg mens jeg venter. Om 4 uker fra nå er vi gift og har tre uker ferie sammen. Det er enda endel som må på plass før bryllupet så det er jo egentlig greit å ha noen uker til. Denne helgen har vært helt super. Med fenomenalt vær i går var vi ute hele dagen og fikk grunnet verandarekkverket, neste stund det har vært opphold i to dager skal alt males, det tar litt tid så vi håper vi rekker det før bryllupet. Det endte opp med en super verandafest her i går, takk for laget. MORO!!

Gubben i arbeid:



Utsikten i går kveld under festen .



Dagen i dag har dreid seg om onkel og tantegutter. Den minste tante og onkelgutten på to år er her på overnatting for første gang. Og to av de andre har vært her i ettermiddag. Det ble vaffel og isfest! I kveld når det minste gullet var sovnet ble det litt film og pizzakoz. This is the good-times!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar