tirsdag 23. november 2010

Home Sweet Home

(Bilde lånt fra sidselshandwork.blogspot.com)

Da var vi hjemme igjen. Har hatt det kjempefint på kurs i Oslo i forrige uke og enda bedre hos min søster i Levanger. Synd at tiden gikk så raskt. Vi kom hjem med nattoget i går, dro rett på kveldsvakt da og dagvakt i dag. Da jeg sank sammen i sofaen i ettermiddag innså jeg at det er lenge siden roen har senket seg hjemme. Hadde kveldsvakter tidlig forrige uke før jeg reiste. Så nydelig det var å synke ned her, kose litt med kattene og stresse ned. Energinivået er fremdeles lavt og det blir fort for mye for meg. Men ellers er gravid formen fin så jeg klager ikke!!!!! Livet er bra. Snart advent og tenker at huset skal vaskes og pyntes til advent, blir så koselig! I morgen blir det nok vaskedag. Torsdag er det dobbeldag med kurs og kveldsvakt. Så er det plutselig helg igjen, første helgen på veldig veldig lenge vi ikke har noen planer eller noe som skjer og siste helgen før jul det er tilfelle. Det skal bli nydelig!!!
Håper alle har en fin fin uke.
(PS: ønsker meg et slikt skilt til jul)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar