fredag 5. november 2010

Uke 13 og helg!!!

Babyverden sier følgende om uke 13:
Week13_19758.jpg

OM BARNET

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 11 uker gammelt. Hjernen vokser videre, og spesielt forhjernen vokser seg større for å dekke over de andre hjernestrukturene. Inndelingen forblir den samme. Fosterets beinmarg, lever og milt produserer blodceller.

Fosteret har begynt på sin store vokseperiode og spreller rundt i livmoren. Selv om du ikke kjenner det sparke ennå, vil fosteret kunne kjenne deg. Om du dytter forsiktig mot livmoren, vil fosteret bevege seg.



Det er rart å tenke på alt som skjer med den lille. Jeg gleder meg sånn til jeg kan kjenne det og magen vises. Enda er det litt rart å tenke på at det er noen der, men moro!


HELG!! Og fredagen har jeg brukt til å vaske litt i slow motion. Sliten etter denne 60% uka på jobb, det er akkurat passelig mye jobb, ellers blir det mest soving og avslapping. I kveld har vi spist bakt potet og sett x-faktor i fredagstil. Nå skal vi plutselig på besøk til Tverlandet, kan være godt å lufte hodet også. Gleder meg til i morgen, da kommer ei pittelita ei som vi skal være gudforeldre til på besøk. Søndag skal jeg jobbe.


GOD HELG!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar