lørdag 16. april 2011

Nye farger i stua og påskepynt

Jeg er så klar for fornyelse i stua, oppussingslysten er enorm både når det gjelder stue og kjøkken men men en kan ikke få alt på en gang. Men små saker kan man gjøre mens man venter og vi ønsker litt mer farger i stua. Derfor har jeg kjøpt lilla gardiner med hvite over slik at det blir litt vårlig. Jeg har kjøpt fargerike putevar og duker på Black Design og supplert med litt blomster og lys i rosa og lilla. Ikke så mye som skal til for å friske opp litt.

Også er det jo påske, slik at jeg kunne pynte litt ekstra. Mange butikker kjører halv pris på påskepynt nå og den lille haren har jeg kjøpt på kid interiør, samt hjertet med lavendel. Lysene er fra Black Design.

Gåsunger er fine å pynte med, passer godt i stormlykten fra Hadeland Glassverk.

Pyntet på kjøkkenet også med gåsunger. Det fine hjertet er fra kid interiør.

Noen påskeliljer gjør susen.




Her har vi tatt påskeferie, gubben ivertfall. Noe jeg har gledet meg til i ukesvis, endelig får jeg ha han for meg selv noen dager uten jobb og overtid på han. Planen for påska er å kjærestetid(nyte den siste ferien før nysjefen kommer) få gjort endel småting hjemme slik at alt er klart til hun kommer og være litt sosial. Min høygravide form blir raskt sliten og kroppen har litt influensaverk i dag så det blir godt å ta ting med ro.
Hva skal dere gjøre i påsken?
God Påske :)

1 kommentar:

  1. HEi på deg..:) Så koselig med påskepyntet hus!!! Vi skal tilbringe påska på hytta så der pynter vi også litt. God påske til dere. Klem fra Marianne fra jobb

    SvarSlett