lørdag 7. november 2009

Helg og lammestek

LA364 klassisk lammest 0705

Endelig helg!!! Åh som dagene flyr avgårde, raskere enn noen gang før. Skal livet fortsette slik sitter vi plutselig på sykehjemmet. Jaja hadde kanskje vært morsomt det, hadde jeg bare fått tatt med meg mine og en flaske vin. Denne uken har jeg jobbet 25 timer overtid, ikke rart tiden flyr. Det bare ble sånn siden det er stort behov på jobb og det blir kjekt med pengene til jul og bryllup. Vi skulle egentlig ha en rolig helg denne helgen siden vi ellers er inne i en periode med mye reising i helgene, men vi fikk storfint besøk i går av en god kompis og min kjæres forlover. Da var det bare å ta frem rockefoten og blande seg en drink, det var kjempemoro.

I dag har vi spist lammelår, nam nam nam nam!Godt med litt skikkelig middag etter en uke med bare lettvint mat. I kveld skal to slitne kroppen slappe av i sofaen. I morgen blir det farsdagsbesøk og endelig(!!!!!) litt rolig hjemmetid til særiøs bryllupsplanlegging. Vi har ikke hatt tid enda til å starte skikkelig med dette, bare litt løs prat i ny og ne....Jeg gleder meg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar