søndag 7. juni 2009

Lørdag og Anette 29 år

Dagen i dag har vært en super dag :) Jeg har fått skrevet ferdig oppgaven i natt og i dag som har hengt på meg i lang tid. Endelig kan jeg senke skuldrene, etter mye jobb og farting rundt i det siste og den teite oppgaven hengende over seg. Men jeg trenger mer enn en dag for å få suldrene i vater igjen, men det blir jo å ordne seg siden jeg snart hiver meg på Kreta flyet.

"Svigerfar" har vært hos oss siden torsdag. Han deltar i Nord-Norsk fotomaraton i helgen, fine bilder han har tatt. Men de kan ikke publiseres enda. Jeg får litt lyst å melde meg inn i fotoklubb og være med på slike arrangementer. Jeg er jo glad i å ta bilder.

Midt på dagen hadde vi jordbær pause, nam :D

010

Anette har hatt bursdag i dag og ble 29 år. Tiden suser avgårde. Plutselig er det året inne hvor vi 80 modellene blir 29 år, skummelt. Her er bilde fra fotokalenderen jeg fikk hos Anette til jul. Juni mnd:

011

Jeg og Anette har feiret bursdagen hennes med hamburger, is og film. En Marthe-Anette kveld var veldig koselig og altfor lenge siden sist :D

Vi avsluttet kvelden med en tur på turisthytta. Nydelig midnattssol.

015

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar