onsdag 24. juni 2009

Parken billetter er anskaffet

n863455299_3858675_8659
En av de store begivenhetene i 2009 er jo selvfølgelig Parkenfestivalen. Festivalen som har vært svært så vellykket for arrangørene og ikke minst meg. Det har vært utrolig gøy. Mange av mine venner og familie har også vært med. Nå når jeg endelig har kjøpt billetter kan jeg puste lettet ut og bare glede meg. Tidligere har vi vært nære naboer med festivalen, men denne gangen kommer vi til å bo litt lengre unna. Men det er ikke til noe hinder for å samle flokken. Vi tar bare en maxi taxi til åstedet. På overnatting denne helgen kommer ett vennepar fra Ørnes, min samboers søster med mann og min søster fra Levanger. Kjekt med mange soverom. Så hvorfor ikke da arrangere parkenvorspill? På fredag er det lite tid da de begynner å spille i det de fleste er ferdige på jobb. Men vi kommer til å sitte og ta etpar øl og dra til parken i 18 tiden og DU er velkommen ilag med oss. Lørdag åpner vi dørene i 12 tiden ,hyggelig å samles før vi drar på festival. VELKOMMEN !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar