mandag 8. juni 2009

Utfordring

Jeg har blitt utfordret av minvri og tenker jeg skal svare så godt jeg kan :

♥ Hva er du opptatt av for tiden? rollen som ny sykepleier, greie å ta en liten videreutdanning samtidig, å komme meg på tur, blogging, ny-huset og flytting, ikke minst ferie :)

♥ Hva har du på deg i dag? en svart jogge-kosebukse og en blå cardigan.

♥ Hva skal du spise til middag? har spist kveite i dag.

♥ Hva vil du gjerne lære deg? ALT

♥ Hva hører du på akkurat nå? dataen som surrer.....

♥ Hvordan er ditt favorittvær? Sol

♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå? Å slutte å tenke så mye, koble mer av, komme i feriemodus, slutte å ha dårlig samvittighet for alt jeg ikke rekker og alle jeg ikke treffer til enhver tid.

♥ Hva syns du om den personen som tagget deg? Ei jente som jeg har blitt litt kjent med og vil bli enda bedre kjent med. Veldig koselig jente og min blogg-inspirasjon. Gleder meg til bryllupet hennes.

♥ Hvis du kunne fått et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden – hvor skulle det ha vært? I Storvika :D

♥ Hva ville du gjerne hatt akkurat nå? En opplagt kropp.

♥ Hva vil du gjerne bli kvitt? ett par kilo fra kroppen.

♥ Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dratt? Island.

♥ Hvilket språk vil du lære? vet ikke......

♥ Hva ser du etter i en venn? Noen å dele gleder og sorger med.

♥ Hvem vil du gjerne møte? meg selv, hehe :)

♥ Hva slags musikk liker du? alt....har bestilt Muse billetter, slutter ikke å imponere meg selv.

♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt? joggebuksa..dessverre...

♥ Hva er drømmejobben? Vanskelig....etterhvert en jobb med normale arb tider..gjerne med barn.

♥ Har du noen favorittmodeller? nei..hmmm

♥ Hvis du hadde hatt 1000 kroner nå, hva ville du brukt det på? klær.

♥ Beskriv stilen din? kjedelig og klassisk. ælska juggel smykka....

♥ Hva var det siste motebladet du leste? Kamille

♥ Den siste cd-en du kjøpte? så lenge sida at æ kan ikke huske det

♥ Hva hørte du på da du ble tagget? Husker ikke....

♥ Hva vil du akkurat nå? roa ned før æ skal legge mæ etter å ha sett film

Og de jeg utfordrer til å svare på samme rekka med spørsmål er:

356dageruten

vimsogtankene

lynetmor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar