onsdag 3. juni 2009

Muse

Muse legger i vei på en omfattende turne. Og det er noe min kjære har drømt om, Muse fans som han er. Jeg er mer skeptisk til musikken. Den blir litt heftig for meg. Men må jo innrømme at de har ett par gode sanger. Kanskje en live konsertopplevelse hadde gjort seg allikevel, kanskje jeg også blir solgt da.

De skal spille i Stockholm 24 okt, Oslo 25 okt og København den 26 okt. Så her sitter vi å vurderer å bestille og dra avgårde. Kanskje til ett naboland når vi først er i gang, større opplevelse. Det er ikke så lett å bestemme seg, vi må telle litt penger også, hehe...nye huseiere som vi er.

Noen som vil være med?

muse1

2 kommentarer:

  1. Muse live e helt sinnsykt rått!!! Villa ikke ha nølt et sekund med å bestilt billetta ;D

    SvarSlett
  2. Billetter er bestillt og jeg gleder meg. Gleder meg også til nyplata kommer i september.

    SvarSlett