fredag 3. juli 2009

Hvite kupp på salg

CIMG1143

Hva har skjedd siden sist?
Svært lite..eller egentlig ganske mye. For vi har denne uken skikkelig stått på og pakket hele leiligheten. For min del har jeg siden søndag bare pakket, hentet esker og vært på nattevakter, mange denne uken. Målet vårt var å bli ferdige denne uken og bare stå parat, for i neste uke skal vi flytte. Vi vet ikke helt når enda men vi vil få nærmere beskjed. SPENNENDE! En annen grunn til at vi ville gjøre oss ferdige er at vi skal nordover i helgen til Ballangen i bryllup til ett vennepar. Det gleder vi oss også til, det blir nok veldig koselig. I dag måtte jeg stikke en tur ut fra pakkingen og dra på litt shopping. Jeg skal ha på meg en lyseblå-lyselilla kjole og manglet sko, veske og smykke. Jeg fant hvite sommerslige sko og veske på salg! Fantastisk! Veldig fornøyd. God helg alle sammen !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar