fredag 24. juli 2009

Shoppeglede

høie
Denne uken har jeg shoppet til krampen tok meg. Det er ikke ofte min kjære sender meg ut døren med lov til å fritt bruke flere tusen kroner. Formålet var ting vi trenger til huset. En fantastisk og sjelden følelse. Jeg har handlet ny dobbeldyne og nye hodeputer fra Høie, ny seng. Nevner videre i fleng: gjestedyner, gjesteputer, sengetøy, seng, gardinstenger, persiennere, badematter, dusjforheng, badepynt, blomster, to nye golvtepper til stua, mye ny belysning, gardiner, verktøy, hageutstyr mm. Det verste av alt er at huset er så stort så det vises ikke at vi har handlet mye nytt. Tankene og planene er mange for fremtiden, oppussing, maling og alt man trenger til huset. Man får ta litt etterhvert med mindre lottogevinsten tikker inn.

Etter handlerundene var det godt å legge seg under sin nye Dyne 2x1100g Høie PRESTIGE 200x220cm. HERLIG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar