torsdag 13. august 2009

Skattejakt i hagen

Det er ikke lett å begynne på jobb igjen etter ferien, særlig ikke nattevakter. En tung uke med mye hodepine. I ettermiddag fant jeg like greit ut at jeg skulle gå ut i hagen en tur. Og jammen fungerte det ikke, hodepinen forsvant. Vår lille hage er ett langt lerret å bleke for å få det fint. Men vi har da tiden foran oss. Det viser seg at både jeg og min kjære liker veldig godt hagearbeid, en ny interesse/hobby er oppdaget. Det er god terapi i hverdagen å få litt møkk under neglene, stress skuldrene senker seg. Vi vil gjerne få til en fin hage men den må være lettstelt siden man tross alt ikke har all verdens tid i hverdagen. I ettermiddag begynte jeg å røske opp i storbedet. Det var god trim. I tillegg fant jeg en virkelig stor skatt: Ripsbær!
033
035

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar