onsdag 19. januar 2011

Kleskaos!

I formiddag begynte jeg på prosjekt rydde i klærne mine, noe jeg skulle ha gjort i en evighet. Det viste seg at jeg måtte fortsette da jeg kom hjem fra kveldsvakt(halv kveldsvakt) Jeg trodde ikke jeg hadde klær, men tok visst feil, problemet var at det har vært så fullt at jeg ikke har sett noe som helst. Nå har magen vokst og mye passer ikke lengre. Jeg har ryddet unna alt som er for smått og beholdt klær jeg kan bruke ut svangerskapet. Så får jeg gå igjennom sekkene når babyen er kommet ut i fra magen og se om det passer da. Jeg har nok fra før så jeg håper ikke det kommer ekstra kilo iløpet av svangerskapet annet enn baby selvfølgelig. Det er lovende at jeg bare har gått opp 2,5 kg og er kommet i 5 mnd. Men det viktigste er at babyen får det han trenger i magen, så slankingen blir enda lenge til jeg setter i gang med.

Nej nå blir det avslapning med et Kamille og siste episode av jordmødrene.
Ha en fin kveld!


2 kommentarer:

  1. hehe æ lika at katta sitt inni skapet og skal vær med på alt som skjer ;) Fantastisk! :)

    Savna dokker!
    Suss og klem

    SvarSlett
  2. hehe ja ho e i hælan bestandig :)
    savna dæ og ! SMASK!

    SvarSlett