mandag 21. februar 2011

Gratis pakker for gravide

Da har jeg kastet meg på trenden og begynt å bestille gratis gavepakker for gravide. Ganske moro i grunn. Her har jeg bestilt: (om noen vet noen andre steder jeg har glemt så si ifra)

Baby Box fra apotek 1, kan hentes tre mnd før termin, så jeg kan hente denne nå.

Liberoklubben har jeg meldt meg inn i og venter på gaveseddel i posten som kan løses ut de siste to mnd før termin, her får man også gave når babyen er fem mnd gammel.

Rimi gir også ut barnepakke, jeg har meldt meg inn her og fått beskjed om at gaveseddel kommer i uke 17.

Gratis bleiebøtte får man fra reflex. Denne kan hentes på småtroll i Bodø fra uke 28. Med andre ord bare noen dager igjen til jeg kan hente denne.

BAM sin gavepakke har jeg allerede fått. Masse fint her.

Jeg har meldt meg inn hos Weleda og venter på gavekupong i posten.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar